środa, 8 października 2014

La Spezia - pokoje do wynajęcia

Co robię, kiedy mnie nie ma?
W te wakacje zniknęłam na 3 miesiące i chociaż bardzo żałowałam, to jednak nie było innego wyjścia: wiadomo, kiedy obowiązki wzywają, trzeba zejść na ziemię i działać, nawet jeśli oznacza to chwilowe założenie klapek na oczy i maszerowanie prosto do celu bez rozglądania się na boki.
Czy było warto? Sami oceńcie.
Rezultatem mojej nieobecności jest apartament, w którym wynajmujemy 4 pokoje dwuosobowe, każdy z łazienką.
Tak więc jeśli ktoś z was lub waszych znajomych wybiera się w moje strony, to dajcie znać ;)
Nie tylko dlatego, że nocleg w naszych pokojach ma mnóstwo plusów (począwszy od bardzo wygodnego położenia a na cenie skończywszy), ale również dlatego, że ja chętnie “zajmę się” rodakami i podpowiem gdzie i jak się tutaj ruszać.
A o urokach Ligurii pisałam tutaj, tutaj i jeszcze tutaj.

Niestety nie mamy jeszcze strony internetowej (pracujemy nad nią intensywnie), ale już teraz mogę pokazać wam kilka fotek.


pokoje w La Spezia

pokoje w La Spezia

pokoje w La Spezia

pokoje w La Spezia

pokoje w La Spezia

pokoje w La Spezia

pokoje w La Spezia

Co o tym myślicie?
P.S.
Pokoje są duże, a łóżeczko dla maluchów dostawiamy gratis ;)

11 komentarzy:

  1. Pięknie jest :D Hmm... Może za kilka lat się zwalimy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No przecież ja tylko na to czekam!!! :))) Przyjeżdżajcie, to was tutaj poobwożę po okolicach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nas będzie 4 :) i najpierw budowa skończona, więc pewnie szybciej Wy do nas zawitacie :D po drodze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Propozycja kusząca :))) tym bardziej, że miałam być okazję we Włoszech i obiecałam sobie że jeszcze tu wrócę :))


    …i ciesze się że jesteś, że wróciłaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. No to teraz masz o jeden powód więcej, żeby tu wrócić ;)
    ... ja też się cieszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, was będzie CO NAJMNIEJ 4, bo to nigdy nic nie wiadomo, ale my jesteśmy gotowi na wszystko!!! Ja w te wakacje nie pojechałam do Polski, ale wierzę, że prędzej czy później uda nam się spotkać <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też mam taką nadzieję i czekam na Was z otwartymi drzwiami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurcze, a my dostaliśmy już zaproszenie od znajomych mieszkających w Ankonie. Jeśli się wykręcą, to może wpadniemy do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to teraz masz dodatkowy powód, żeby zajrzeć w moje strony :) łóżka i wygodne materace już czekają ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana jaka cena za 2 tygodnie takiego pokoju? Myślimy intensywnie nad Włochami w przyszłe wakacje, a to mogłoby być ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej! Cena pokoju dwuosobowego w sezonie letnim (łóżeczka podróżne dla dzieci dostawiamy gratis) to 90euro za noc, plus podatek od pobytu (tak, wiem, to jest absurd, ale niestety takie tu jest prawo) 1,5 euro za osobę dorosłą przez max. 5 dni pobytu. Czyli pełna cena za 15 nocy to 1365 euro. Oczywiście biorąc pod uwagę długość waszego pobytu, możemy zaproponować wam zniżkę, do ustalenia w zależności od wybranej przez was daty. Jedyny okres, kiedy nie możemy udzielać zniżek to miesiąc sierpień, a w szczególności w okolicach 15 sierpnia, bo to szczyt sezonu, więc myślę, że zrozumiecie... Jakby co, to daj znać! Do usłyszenia :)

    OdpowiedzUsuń